woensdag 2 juli 2014

Hema Cleansing Milk




Vandaag wil ik jullie wat meer vertellen over de Hema cleansing milk.
Als jong meisje van een jaar of 12 begon ik met het uitproberen van make-up. Ik had hier niet veel verstand van maar ik wist wel dat wanneer je make-up gebruikt ook een make-up remover moet hebben en waar kun je dan beter starten dan bij de Hema?
 

Ik gebruik dit product nu meer dan 12 jaar en kan geen betere remover vinden. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik dit product alleen rondom mijn ogen gebruik. Ik heb zelf erg last van een droge huid en dan vooral rondom mijn ogen. Ik heb meerdere oog removers geprobeerd maar geen daarvan was effectief van het verwijderen van make-up en daarbij kreeg ik last van een brandend, jeukend gevoel en ook een rode huid rondom mijn ogen. ( Ik kan je zeggen: GEEN pretje! ) Ik had geen keus om terug te stappen naar mijn oude vertrouwde cleansing milk van Hema die elke dag trouw op me zit te wachten en goed zijn werk doet.
 
 
 
Waarom vind ik dit product nu eigenlijk zo fijn? Het is een crème | witte substantie die niet vettig aanvoelt wanneer ik deze met een watte schijfje rondom mijn ogen aanbreng . Het smeert lekker uit, en trekt goed in rondom mijn oogleden waardoor ik geen droge huid krijg. De crème is niet dik maar ook niet te waterig, wat ik al gauw een nadeel vind omdat het dan  net lijkt alsof ik mijn gezicht opnieuw kan wassen door de vettigheid. ( gekke gedachte?! yes i know )  Wat ik vooral positief vind aan deze reiniging 's  melk is dat het ( ondanks ik waterproof mascara op heb ) goed zijn werk doet en mijn mascara verwijdert zonder dat ik een brandend | jeukend gevoel krijg rondom mijn ogen.


 
Het uiterlijk van de fles ziet er niet bijzonder uit ( gewoon basic, niet te druk ), zelf had ik het leuk gevonden als hier een kleurtje in verwerkt zou zijn. De inhoud van de fles is 250 ml en kost slechts 4.60.


 
Ik kan dit product aan iedereen aanraden die net als ik last hebben bij het verwijderen van make-up rondom de ogen.

Wat is jullie favorieten oog make-up remover?

Until next time
x Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten