donderdag 3 juli 2014

Uit de oude doos!

 
Tegenwoordig luistert iedereen naar muziek of dat nou via de radio, tv, telefoon of youtube is,
muziek horen we de hele dag om ons heen. Elke dag worden weer nieuwe hits uitgebracht en we vinden het ene nummer nog beter dan het ander.
Persoonlijk vind het zelf ook leuk om muziek te draaien waar ik vroeger in mijn tienerjaren helemaal verzot op was. Deze muziek geeft mij leuke herinneringen aan die tijd.
Dat ik als een meisje van 8 jaar rond stond te springen in mijn kamer op de hits van de Spice Girls of de Barbie girl song.

 
Daarom leek het me leuk om muziek uit te zoeken waar ik als klein ( tiener ) meisje dagen lang naar kon luisteren. Om even dat gevoel van toen terug te halen, heb ik hieronder wat leuke hits voor jullie op een rijtje gezet:

* Vengaboys - We're Going to Ibiza!
* Five - Everybody Get Up
* S Club 7 - Bring It All Back
* Bomfunk mc's - Freestyler
* Steps - 5, 6, 7, 8
* Eiffel 65 - I'm blue with
* Toy-Box - Tarzan & Jane
* N Sync - Bye Bye Bye
* Britney Spears - Baby One More Time
* A*Teens - Mamma Mia
* Backstreet Boys - I Want It That Way
* Five - If Ya Gettin Down
* T-Spoon - Sex On The Beach
* Abel - Onderweg
* Def Rhymz - Doekoe
* Milk Inc. - Walk on water
* Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days
* Shaggy It Wasn't me
* Safri Duo - Played A Live
* Birgit - Few Like You
* Gigi D'Agostino - The Riddle
* Sisqo - Dance For Me
* Pink- Get This Party Started
* Outlandisch - Aicha
Zoals hierboven te zien is vond ik eigenlijk alles wel leuk om te luisteren, Nummers die rustig waren maar ook nummers waar wat meer tempo in zat knalde vaak uit de speakers van mijn CD speler.
Hieronder nog een laatste nummer om het af te leren.
 
 
 
Ik zal nog een hoop nummers zijn vergeten die ook zeker de moeite waard zijn om nog eens terug te luisteren, dus mochten jullie nog leuke aanvullingen hebben dan hoor ik dat graag.
Hopelijk heb ik jullie mee terug in de tijd kunnen nemen, zodat jullie net als ik de leuke herinneringen aan muziek niet vergeten.
Wat was jullie favorieten muziek van vroeger?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten