dinsdag 1 juli 2014

the vampire diaries

Hoe kan het dat iemand zoveel films | series kijkt, maar nog nooit had gehoord van the vampire diaries? Slechte zaak al zeg ik het zelf, nu ben ik diegene waarover het gaat.
 


Ik ben een liefhebber van films en series. Ik vind het heerlijk om op de bank te ploffen met een zak chips op schoot en een filmpje te kijken. Nu ben ik sinds kort een groot fan van de serie the vampire diaries. Ik kan zo wanneer ik een dag vrij heb de hele dag voor de tv hangen, nu heb ik ook in een zeer korte tijd bijna de hele serie gezien, HEERLIJK!.

De serie gaat over vampiers, heksen, weerwolven, hybride 's zoals vele van jullie dit wel zullen weten. Ik voel me in dit opzicht een echte achterloper, iemand die ergens ver onder een steen geleefd heeft. Al veel verhalen had ik gehoord maar ik voelde de behoefte niet om deze serie een kans te geven. tot dat ik aan een collega vertelde hoe super vet, tof, cool, spannend, geweldig, meelevend, ( lekker overdrijven ) ik de films van Twilight vond. Zij vroeg of ik the vampire diaries series al had gekeken: Ik keek haar met een vragende blik aan en zij nee wat voor serie is dat dan? stomverbaasd keek ze me aan en antwoorde: als jij de films van de Twilight leuk vind, vind je ook zeker de series van the vampire diaries leuk.


Thuis aangekomen kon ik er niet omheen, ik zoeken op Netflix en ja hoor daar stond hij tussen. ik besloot toch maar eens een aflevering te gaan kijken. en ja, er was een nieuwe verslaving geboren.

Wat ik hierboven al schreef heb ik in een korte tijd bijna de gehele serie gekeken. Ik vind het leuk om helemaal mee te gaan in de verhaal lijn, ( niet dat ik zou moeten huilen zoals bij bambi ) maar gewoon lekker kijken en niet na te hoeven denken. Ik vind de serie spannend en meeslepend, na elke afleveringen heb ik het gevoel verder te moeten kijken.
Op het moment ben ik bij seizoen 4 en ik weet dat er nog een aantal seizoenen moeten komen die nog niet in Nederland zijn. Omdat ik hierop wil wachten, ben ik ook langzaam aan het afkicken bij seizoen 4, zodat ik straks meteen verder in kan stappen bij seizoen 5.
 

Of ik het moeilijk vind om nu niet te kijken? Ja, ondertussen zijn al mijn nagels afgebeten en ben ik begonnen aan mijn teennagels, just kidding!. Inmiddels heb ik een nieuwe verslaving ontwikkelt en dat wel het WK. Hopelijk kan ik deze verslaving nog een tijdje vol houden en mag het Nederlands elftal nog een paar leuke wedstrijden spelen. Zo niet, ga ik naar de herhalingen kijken van Suarez ( de nieuwste aanwinst van the vampire diaries )

Until next time
x Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten