vrijdag 15 maart 2013

Shoplog: Primark | New Yorker | Kruidvat | Etos | Trendy


 
Benieuwd wat mijn aankoopjes zijn?  Lees het na de klik.
 

Het
was een lange tijd geleden dat ik samen met mijn moeder heb kunnen shoppen. Nu zij binnenkort op een supervakantie naar Mexico gaat, moesten er wat bikini’s ingeslagen worden.
En laten ze bij de Primark nou hele leuke bikini’s hebben. Een mooi excuus om samen met mijn moeder bij de Primark te gaan shoppen.

Zelf had ik eigenlijk niets nodig maar toch wist ik het weer voor elkaar te krijgen een tas vol Leuke spulletjes te kopen. Nu ben ik heel tevreden met mijn aankoopjes. Ik ben bewust gaan kijken wat ik echt leuk vond en wat ik mogelijk nog niet in mijn kledingkast heb hangen.

Hieronder mijn leuke aankoopjes voor jullie op een rijtje:


 Om te beginnen heb ik een leuke leren shortje gekocht ( natuurlijk is dit geen echt leer ) maar voelt wel stevig aan. De top die ik heb gekocht is pastel oranje van kleur en heeft een klein zakje op de borst wat het topje erg schattig maakt.
Short: 13,- euro | Top: 4,- euro

 Ik ben gek op vesten, ze zijn makkelijk te dragen en passen vrijwel bij elk leuk topje. Het linker vest is donker blauw van kleur en is vrij dik. Het rechter vest is mint van kleur wat ik een erg lief kleurtje vind. Ik heb al 2 vesten in andere kleuren en ik kan je zeggen ze zitten gewoon heerlijk. Ook na het wassen blijven deze vesten gewoon mooi, WAUW!
Vest donker blauw: 7,- euro | Vest mint groen: 10,- euro


2 Bikini's, heb ik er nog niet genoeg? NEE NOOIT! Ik ben normaal gesproken nooit echt van het rood maar dacht laat ik het eens een kans geven. De top heeft een leuk detail wat het net even wat meer maakt, niet zo gewoon dus. De top en het broekje zijn los van elkaar, je kunt er dus ook voor kiezen om alleen het bovenkantje te kopen. De donker blauwe bikini, Tja wat moet ik daar over zeggen? Ik heb deze al in het roze en grijs van vorig jaar en die heb ik versleten, dus was het weer tijd voor een nieuwe! Het broekje en het topje zitten aan elkaar vast.
Bikini rood: 8,- euro | Bikini blauw: 7,- euro


 
Truien vind ik heerlijk makkelijk, snel en staan leuk op een spijkerbroek. Ik viel eigenlijk voor het kleurtje maar toen ik de achterkant zag was ik verkocht. Deze valt namelijk open als je hem aanhebt. LOVE IT!
De broek heb ik al meerdere malen in mijn handen gehad of ik had de verkeerde maat bij het passen of mijn maat was er helemaal niet! Ik besloot nog eens een kans te wagen en de broek zit heerlijk!
Trui: 5,- euro | zwarte spijker broek: 8,- euro



 
Ik was al een tijdje opzoek naar deze ring. Ik zag dat ze hem in Londen wel hadden dus hoopte ik dat ze ook naar Nederland zouden komen. Je ziet het ook deze ringen kan ik aan mijn verzameling toevoegen.
 Cross ring: 2,- euro




2 leuke lakjes van Essence. Ik ben zelf erg te spreken over de vernieuwde lakjes en ik vind de kleurtjes die ik gekocht heb erg leuk. Zelf had ik deze 2 kleurtjes al maar ik heb deze gekocht voor een vriendin. Ze doet altijd heel veel voor mij dus een kleinigheidje vind ik wel op zijn plaats.
Lakje: 146 that's what i mint!
Lakje: 109 off to miami!
Essence lakje: 1,69 | 2 voor 3,- euro bij kruidvat.
 

Ik heb de afgelopen maanden veel haarproducten gekocht, nu gaan mijn conditioners er erg hard doorheen. Dus vandaar mijn Etos eigenmerk conditioner. Ik heb deze nog nooit eerder gehad dus ben erg benieuwd wat deze voor mijn haar gaat doen. De conditioner ruikt erg zoet wat mij overtuigd heeft om deze aan te schaffen.
Etos conditioner: 1,- euro
 
 
 
I love sieraden dus stapte ik even binnen bij Trendy for fashion. Hier verkopen ze leuke ringen, armbanden, kettingen en oorbellen voor een leuk prijsje.
Oorbelen + ring: 1,- euro per stuk.


Bij New Yorker liep ik naar binnen met het idee ik wil wat passen wat ik normaal gesproken niet uit de kledingrekken zou pakken. Mijn oog viel als eerst op de witte jurk. Ik draag eigenlijk nooit jurken maar deze vond ik echt schattig door al het kant. De rok is mint groen met aan de bovenkant een zwart elastiek.
Jurk: 19.95 euro | rok: 12.95 euro

 
Zo als jullie kunnen zien ben ik weer goed los gegaan ( wat eigenlijk niet helemaal de bedoeling was ) maar ja hoe vaak ga je nou te shoppen met je moeder. Ik zelf helaas te weinig omdat wij beiden weinig tijd hebben. Een dagje shoppen met mijn moeder maakt het dan ook extra leuk!!!
Ga jij wel eens shoppen met je moeder? Laat het me weten.

Until next time
x Mariiscaa

1 opmerking: