donderdag 7 maart 2013

Wie ben ik?!

Hallo iedereen,
Ik ben van start gegaan met het maken van mijn eigen blog. Nu moet ik toegeven dat het niet zo makkelijk is als het lijkt.

Om te beginnen zal ik me even voorstellen.


Ik ben Mariska Hersmis en 24 jaar jong. Ik studeer op het moment pedagogiek in Amsterdam. Ik zit nu in mijn laatste jaar en zou later graag met kinderen willen werken. Daarnaast sta ik met mijn blije gezicht in een kleding winkel, dit doe ik met veel liefde en plezier. Niets is zo leuk om te zien wat er binnen komt en wat de nieuwste mode trends op het moment zijn of worden.
Waar ik als persoon heel gelukkig van wordt is het shoppen. Elk uurtje, vrije dag besteed ik graag aan het shoppen van kleding ( als het geld het toelaat ).
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een echte queen ben in het goedkoop shoppen van kleding. Het is voor mij een sport geworden om voor zo weinig mogelijk geld een super leuke outfit bij elkaar te scoren.
LOVE IT!
Ik ben een grote fan van het verzamelen van spulletjes. waaronder oorbellen, kettingen, ringen, armbanden, make-up en niet te vergeten mijn trots MIJN nagellakjes.
Vele soorten en maten van verschillende merken waaronder Essence, miss sporty, Catrice en de lakjes van de primark.
Ja jullie hebben het goed gezien, lakjes voor kleine prijsjes. leer mij kennen ik hou er van!
Omdat ik zoveel verschillende lakjes heb is het leuk om hier wat mee te doen zo vind ik het heerlijk om mijn nagels een nieuw kleurtje te geven of een nail art op mijn nagels te maken.




Nog een leuke kenmerk van mij is dat ik graag foto's maak van de leukste/gekste dingen zelfs een buiten zitbankje ontkomt niet aan mijn camera lens. Wat ik met deze foto's doe? Wat de meeste doen ik bewerk de foto's met leuke bewerkprogramma's.

Tot dusver een klein kijkje in mijn leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten