woensdag 13 maart 2013

Nail art: cute roses


Vandaag heb ik weer voor jullie een leuke DIY nail art. Deze Nail art is super makkelijk te maken en kost weinig tijd. Hieronder leg ik stap voor stap uit hoe je deze leuke nail art maakt.


Wat hebben we nodig:
Base coat : miss sporty ( nail expert manicure for glossy nails )
Roze lakje: Essence colour & go ( 106 free hugs )
donker roze lakje: Fogan Nail polish ( nr 34 )
Wit lakje: max nails ( longlasting )
Nail harder: Essence diamond power shield
nail art pen


1.We beginnen met het aanbrengen van de Base coat ( een dun laagje )
2.We gebruiken het licht roze lakje ( van Essence ) als ondergrond ik heb hiervoor 2 laagjes gebruikt ( het ligt er natuurlijk aan hoe goed de nagellak dekt )
Op mijn ringvinger heb ik als ondergrond het witte lakje gebruikt ook hier 2 laagjes.
3. Ik laat op een papiertje een druppeltje van het licht roze Essence lakje vallen en maak met mijn nail art pen kleine rondjes op mijn ring vinger. ( de rondjes hoeven niet netjes )
4. Ik doe het zelfde met het witte lakje en laat ook hier een druppeltje op het papier vallen. Ik gebruik mijn nail art pen om op mijn overige nagels aan de topjes een randje te maken. Je kan ervoor kiezen de randjes recht te maken maar ik koos ervoor deze wat rond te laten lopen.
5.Ik neem het donker roze lakje en laat een druppel op het papier vallen. Ik neem mijn nail art pen en maak op mijn ring vinger in de licht roze rondjes kleine streepjes. Ik laat de streepjes rond lopen en in elkaar overgaan.
6. Laat het goed drogen en breng als laatste de nail harder aan.


Ik heb voor zachte kleurtjes gekozen omdat ik vind dat deze leuke bij het voorjaar passen. De kleurtjes passen goed bij elkaar en het geeft op die manier een lief karakter.
De nail harder heb ik overigens gebruikt zodat de nail art goed op mijn nagels blijft zitten. En dat mijn nagels sterk worden en dus minder snel afbreken.

 
 
Wat is jullie favorieten nail art?
 
Until next time
x mariisca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten