dinsdag 12 maart 2013

zomer gevoel?!

We kunnen niet wachten totdat de tempraturen weer omhoog springen en de zon weer flink gaat schijnen helaas moeten we daar nog even op wachten en ziet het er voor de komende week nog niet naar uit dat dat gaat gebeuren.
Hieronder heb ik wat leuke, zomerse plaatjes voor jullie bij elkaar gezocht van mijn vakantie om toch een beetje dat zomer gevoel te krijgen.


Wie had dat gedacht? Zitten we bijna half maart en vriest en sneeuwt het nog steeds. BRRR….
Ik kan je zeggen dat ik het helemaal gehad heb met de kou en dat ik niet kan wachten totdat het weer zomer is.
Omdat het nu zo koud is verlang ik steeds meer terug naar mijn vakantie in Januari.
Samen met mijn vriend ben ik naar het Dominicaanse republiek geweest en ik kan je vertellen het was daar heerlijk. De gezellige mensen, het mooie ressort, de witte stranden, de zon en natuurlijk niet te vergeten de lekkere tempraturen van 30 graden.

Niet jaloers worden hieronder wat kiekjes om bij weg te smelten.


 




De mooie witte stranden van het Dominicaanse republiek ( punta cana )
 







Tijdens onze vakantie hebben we niet stil gezeten. We maakte een excursie met een buggy en reden door het landschap van Punta cana. We maakte een stop op dit prachtige strand macao beach.





Het is bijna niet voor te stellen dat het daar nu 30 graden is en je in bikini op het strand kan liggen?
 


Het geweldige uitzicht vanuit onze kamer.


Ik kan je echt aanraden om een keer in de winter op vakantie te gaan waar de tempraturen dicht bij de 30 graden liggen. Het is gewoon bizar dat jij met je billen op het strand ligt terwijl het aan de andere kant van de wereld -10 vriest.
Geef toe dat klinkt verleidelijk toch?

Ik hoop je met deze kiekjes weer een beetje dichter bij het zomer gevoel te krijgen?
Bij mij is het voor heel even weer gelukt, Nu ik weer naar buiten kijk, lijkt er nooit een einde te komen aan het koude weer.
laat de zomer nu maar snel komen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten