dinsdag 12 maart 2013

OOTD: Leo print.

Ik vind het heerlijk om verschillende kleding stijlen door elkaar heen te dragen wat op die manier een leuk effect geeft. Zo vind ik het leuk om me erg vrouwelijk te kleden en soms houd ik er van om lekker stoer de straat op te gaan.
Vandaag heb ik gekozen voor een outfit wat lekker rockt.




Het shortje is afkomstig van de primark en heeft aan beide kanten 2 leuke uitsteekzakjes wat een stoer effect geeft. Het shortje is bewerkt met studs en heeft gaten zowel aan de voor als achterkant waardoor het een stoer effect geef. Aan de bovenkant draag ik een top wat ook afkomstig is van de primark. Het model is wijd en heeft een leuke luipaard print.  
 


 
 
Boven de top draag ik een zwarte blazer lekker simpel maar het maakt mijn outfit wel compleet doordat deze weer terug komt in de zwarte legging. De laarzen die ik draag komen net onder de knie en hebben een kleine hak wat de outfit toch even wat meer klasse uitstraalt. Om mijn outfit af te maken draag ik een ketting met een kruis.  
 
 
 
 
 
Short: Primark | top: Primark | blazer: Only | laarzen: Primark | ketting: Primark | horloge: DKNY
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten