donderdag 7 maart 2013

Shoplog Primark

Zoals ik al eerder heb vertelt houd ik van shoppen, naja zeg maar gerust dat ik verslaafd ben aan shoppen. Ik probeer altijd voor zo weinig mogelijk geld zoveel mogelijk leuke spulletjes te scoren. Ik moet zeggen dit lukt me aardig goed.



Zelf werk ik nu z’n 4 jaar in een kleding winkel en merk dat de prijzen langzaam toch wel omhoog gaan. Voor een leuk topje betaal je al snel 24.95 euro.

Wanneer ik een rondje in de stad loop en bij leuke boetiekjes naar binnen loop kijk ik rond wat ik leuk vind. De meeste zullen het item uit het vak halen en gaan passen. Omdat ik zo bewust bezig ben met het goedkoop inslaan van leuke spulletjes kijk ik eerst naar de prijs. Ja jongens ik weet het, het klinkt best zielig.

Nu we sinds een aantal jaar verschillende primark filialen in Nederland hebben ben ik vaste klant.
Ik ga dan ook vaak even naar binnen om te kijken wat voor leuks zij weer in de rekken hebben hangen. ( vaak te veel, ik loop altijd wel met een tas naar buiten ook al had ik me voor genomen om alleen maar te kijken en niets te kopen. )

Afgelopen maandag was het zo lekker weer kon ik het niet laten om even Zaandam in te gaan en wat leuke topjes te kopen. Ik probeer altijd alleen de kledingstukken te pakken die ik echt leuk vind maar op de een of andere manier is mijn mandje zo vol. Of de mandjes zijn te klein of ik vind gewoon alles leuk? Na z’n 3 a 4 uur rond te hebben gesnuffeld heb ik een tas vol leuke spulletjes gekocht.

Hieronder is te zien wat mijn aankopen zijn:


Mint groen bloesje met korte mauw € 7,-
Witte top met bloemen motief € 4,-
Zwarte top met bloemen motief € 4,-
Donker blauwe top met polka dots € 7,-
Wit basic hemd €2,50
Slippers met studs € 4,-
cognac kleur laarzen met print € 9,-
Zonnebril € 3,-
zilveren oorbellen € 1,50

Nadat ik bij de Primark goed geslaagd was wilden ik nog even een kijkje nemen bij de Only ik belande al snel in het uitverkoop rekje waar ik een leuke witte/beige trui gevonden had.

Witte trui van Only € 7,50

Ga jij ook wel eens naar de Primark wat zijn jou aankoopjes dan? Laat het me weten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten