vrijdag 8 maart 2013

Nail art: cute strawberries

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen in mijn artikel 'wie ben ik' ben ik verzot op nagellak. Ik heb veel ideetjes wat ik allemaal wil en kan maken. Dit blijkt toch echter mogelijker te zijn dan het lijkt.



ik ben z’n 2 jaar geleden begonnen met het maken van leuke nail art. Gelukkig heb ik een lieve vriendin waar ik vaak op mocht oefenen. Ja jongens oefening baart kunst.
Door het vele oefenen merk ik dat het me steeds makkelijker afgaat. Ook bij mezelf lukt het steeds beter om leuke creaties op mijn nagels te maken. ( Bij recht beter dan bij links )

Hieronder wil ik jullie mijn eerste nail art laten zien die ik gemaakt heb.
Wat hebben we nodig:
Base coat: miss sporty ( nail expert manicure for glossy nails )
Rood lakje: miss sporty ( nr 60 quick dry )
Groen lakje: Essence ( colour & go )
Wit lakje: max nails ( long lasting )
Nail art pen


1. We beginnen met het aanbrengen van de Base coat ( een dun laagje )
2. We gebruiken het rode lakje als ondergrond ik heb hiervoor een laagje gebruikt ( het ligt er natuurlijk aan hoe goed de nagellak dekt )
3. Hiervoor gebruik ik mijn nail art pen. Ik laat een druppeltje op een papiertje vallen en dep met de pen om een klein puntje groen op de pen te krijgen.. Ik ga nu de vorm maken die ik wil hebben voor mijn aardbei. Ik begin eerst me de lijnen en kleur het vervolgens in. ( let op hoe dikker je dit doe hoe langer het duurt voordat het droog is.
4. Ik laat een wit druppeltje op een papiertje vallen en dep met de nail art pen. Ik zet nu horizontale stipjes op mijn nagel. Dit doe ik in verschillende laagjes onder elkaar.


Mocht je nou naast je nagelriemen uitgeschoten zijn? GEEN probleem wanneer je je nagels goed laat drogen en vervolgens je handen onder de koude kraan wast. Slijt de overige nagellak zo van je nagelriemen af.



Met een klein beetje oefening kun jij je eigen leuke nail arts bedenken en maken.
Wat is jou favorieten nail art? laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten